FREEEEDAG

Äntligen! det är ingen hit att ha naturkunskap sista lektionen på fredagar precis, puh! Som tur var så var det några snälla typer i caffis som bjöd på semlor innan lektionen, så jag stod ut eftersom jag fick en sockerkick! :)

Sitter nu på gråbo och väntar på att pappa ska komma och hämta mig så vi kan åka hem till Burgsvik! Åh va glad jag blev när han sa att han kom redan idag, det brukar han inte göra, för han brukar komma fredag natt så man kan umgås med han på lördagen, men eftersom han jobbat så mycket i London nu så fick han ledigt denna fredag! mmmm va skönt att slippa bussen kan jag lova!! äckelbuss.

Blir nog middag vid kusinerna först tror jag, sen vet jag inte, inga planer. Vill vara med Helen iaf, men Lye är ju en bit, fast det har ju inte hindrat mig förr... Får helt enkelt se!

Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0