elov och beny, eller emo och bmw kanske?

Tjejkvällen igår var myspys, och jag har inte skrattat så mycket på hur länge som helst! Det var mys att träffa mina tjejer igen, ni är dem som förgyller min dag, glöm aldrig det! Utan er, inget mig.

Sista dagen på lovet, eller sista dagen man kan göra ngt klokt iaf, JAHA? VART TOG LOVET VÄGEN? har jag hunnit med mycket - nej.
Jag hoppades på mycket tid i burgsvik, men har vart mest i stan och i lye, men jag ska inte klaga på det inte! Jag har haft ett bra lov, men kanske lite mycket slapptid & dega i sängen hela dagen dagar. Fast ska nog inte klaga på den punkten heller. Nu börjar träningarna komma igång igen, och jag ska försöka komma in i det "normala" igen, hur nu det ska gå.

Kvällen kommer att spenderas i lye/stånga, vet inte vad vi ska hitta på, det visar sig nog.
Nu: plattången!

Puss&kram, ha en underbar kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0