Don´t stop belivin´

Redan tisdag och skolan är slut för dagen! Ävem fast man började 8a och slöt runt 3 så har det gått fort, kan ju vara för att vi åkte pulka sista lektionen på gympan. Har sovmorgon både ons & tors nu, så ska bli grymt härligt att inte behöva gå upp när det fortfarande är mörkt ute, kunna äta frukost i lugn och ro & bara ta de lugnt på morgonen och lyssna på bra musik. JAG ÄR SÅ LYCKLIG, för nu har vi sovmorgon till runt 12 både tors och fre ÄNDA FRAM TILL SPORTLOVET! Maggan, vår religons lärare är bara för bäst som ordnade det! Så slipper man det där hemska rasten på 4 timmar på tors! Men har fortfarande kvar den där äckliga långa 4 timmars rasten på fredagar, men de får väl gå..

Nu ska jag snart börja laga mat tror jag, sen iväg på träning. Inte så värst pepp på det idag, känner mig hänging och trött, allmänt otaggad till hela den här dagen faktiskt. Men det brukar bli bättre när man kommer till träningen och träffar en del skäna människor! Då blir man liksom alltid på bra humör. Hoppas oskar är snäll och inte har typ 50/20 på slutet, då stryper jag mig själv helt enkelt!

Puss, ha der bra ♥   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0