den 25 januari 2010

Söndagskvällen spenderades med pizza hemma hos Mr H ;) hehe, gråbo är faktiskt kul! Helen är mindre kul när hon ska slå en, eller när hon tycker hon är rolig, fast när hon abar är irriterande as hell. Men som tur är så gillar jag henne ändå. Som tur är.

Vattengympan i morse med aerobicsgruppen var kul, mindre kul att läraren kom 10 min sent, så hade det inte särskilt länge. Men det var sjukt kul så länge det varade! Jag och Emma har lust att göra det fler gånger, om man hinner med de så att säga. Ikväll ska jag göra naturkunskapsläxan, handla lite, göra god kycklinggryta, göra dipp med morötter och mysa till det rejält. En lång varm dusch också, låter somo en toppen måndag.

Nu ska jag faktiskit fika, invänta mina sambos, som bör vara hemma nu? Nä, jag är för fiak sugen för att vänta.

KRAM, höhö helen.

Kommentarer
Postat av: MR H

HAHAHAHHA DU ÄR SLUT I HUVUDET<3

2010-01-25 @ 16:50:05
Postat av: H igen

hörredudu, vem fan är det som tycker en själv är rolig vavavavavava????

2010-01-25 @ 16:54:25
Postat av: Camilla

Du gillar min humor, jag känner det ända ut i tårna.

2010-01-25 @ 17:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0