Burgsvik.

Lite onödigt att åka till skolan imorse eftersom jag bara hade en lektion, men va fan, gick iaf på stan och köpte mina skor som jag suktat efter ett tag nu! sen köpte jag även en present till min kusin som ska ha balja och fest imorgon. Jag har typ mycket att göra nu, men orkar inte med något, jag ska bära in ved, fixa tvätten, måste läsa i min svenska bok och sen måste jag hitta en låt och göra massa steg till aerobicsen. SUCK, men va fan med lite musik kanske jag klarar av det. Kanske dags att sätta igång?

Imorgon är det iaf match, och jag är taggad!



Äntligen fanns dem i min storlek, de ser ungefär ut såhär, fast nitarna är längs ner och prickarna uppe!


Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0