27 januari

har varit lediga hela dagen, småskönt! Men jag fattar inte, BARA för att man kan sova precis hur länge man vill så är det så jävla varmt i rummet så man vaknar kvart över 10? + att jag drömde värsta psykodrömmen inatt, dålig början på min lediga dag. Men det blev bättre när jag fick glädjen att väcka Andree tidigt, och min dag har vart bra för jag, andree och johanna har bara slappat och ätit godis hela dagen! Jag blir typ glad av att reta Andree och trycka på hans näsa, som alltid gör ont säger han. HAHA, han blir alltid så sur. Men ett minus idag var att jag har ont i magen nu av allt godis.

Skitungen har åkt hem till hemse, så nu är det bara jag och johanna kvar. Jag ska plugga geografi nu, sen ska vi se en annan del av köping.

Pusspuss allihopa. & till Helen: KRAM STUMPAN!

Kommentarer
Postat av: A

Du får spola efter dej, satan vad du måste ha varit dålig imagen!

Shiiiaat!

2010-01-27 @ 21:36:45
Postat av: Anonym

Gud vad du äter människa!

2010-01-27 @ 21:57:19
Postat av: Camilla

Andree, du är störd.

Anonym: bry dig om dig själv och sluta läs om du ska klaga. ha det bra, PUSSSSSSSSS PÅ DIG!

2010-01-27 @ 23:17:56
URL: http://snibboen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0