2010 - 01 - 20

Jävla projektarbete rent ut sagt, det tar kol på en! Hoppas allt löser sig nu, så mycket tid vi lagt ner på det, helt sinnessjukt! men allt skiter sig i sista sekund, hoppashoppashoppas det blir som vi vill nu, annars känner jag bara för att sätta mig i ett hörn och grina fram till studenten.
Dagen har iaf gått fort, och jag har faktiskt inte kännt av träningsvärken ett dugg, men det kommer väl imorgon, fast då springer jag bort det på träninen. Kvällen kommer att spenderas på Gråbo med två små gullungar! Kommer nog bli en slapp-dag, för plugga tänker jag då inte göra ett dugg, även fast jag kanske borde. Blir typ panikslagen när jag tänker på allt som ska hinnas med denna termin! Längtar som en tok till juni!!!!!!


Nu blir det en powernap - sen kommer helen snart ..♥

9an tror jag, cirka tre år sen nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0