Uppe med tuppen!! eller nästan iaf.

Gårdagen var jätte mysig! Åkte hem till Lorentina i Mästerby och hade tjejmys, vi lagade wook med kyckling, mumma! Sen marängsvisch och morotskaka! Vi sjöng även singstar för fulla muggar. Tack för en fin kväll tjejer ♥

Halv tio kommer världens bästa mamma in och säger att det är frukost om en kvart, och även pappsen var här och åt frukost med oss! Mmm, det var myspys och bra uppladdning för snart är det ju match som vi ska vinna! Efter matchen ska jag till min kusin som fyllde år igår, sen hem till pappa och bara ta det lugnt. Vet inte vad som händer ikväll, men jag bangar inte på en kväll hemma med mys med pappa. Men det brukar alltid komma upp ngt som man ska iväg på, men annars så är det verkligen inget fel på en lugn kväll. Kan inte komma ihåg när jag var i Burgsvik hela helgen sist och bara umgicks med familjen? 

Nu ska jag gosa med min snibb med musik rullandes på spotify och tagga för match!
Puss.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0