torsdag & bonus.

mm, provet i morse gick väl helt okej. Det var mycket frågor om hur man själv tolkar bibeln, och det kan man väl ändå inte få fel på. För alla tolkar ju den på olika sätt? Skitsamma, hoppas det gick vägen. Sen var det dags att ta itu med en 4a timmars rast, KUL! Ne, sjukt tråkigt och vänta på lektion. Imorgon på långa rasten på 4a timmar ska jag iaf göra klart det sista på geografin! så den går nog åt iaf.

HAHA, vi hade ju fest här på nyår. Och igår när jag skulle göra våfflor hittade jag en halv flaska Absolut Vodka med mangosmak i ett köksskåp som någon tydligen gömt där då, men glömt att ta med sig hem sen. Vi tackar här från vår lägenhet till dig, tacktack klant!

Nu ska jag tvätta, fika, umgås med Johanna och ta det lugnt. Sen kommer nog helen, får se om vi åker till gråbo, eller om vi är här eller vad vi gör.

Puss! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0