Skinny Love - Bon Iver

Skönt att sova ut! mindre skönt att gå upp och ge två katter mat kl 5 i morse.. Fast som tur är så är dom så gulliga så man kan inte bli sur på dom!! plus att jag somnade om direkt så gör inget alls. Nu töar det också, så jävla bra, orkar inte med en här snön längre.

Ikväll blir det den där cupen, sen ska jag umgås med helen. skiter i om det blir sent ikväll. VI HAR LOV! kommer bara bli jobbigare att gå upp till matchen imorgon bitti, men det är ett senare problem. ska snart iväg och sladda lite med bilen med mamma som ska till jobbet, då ska jag se en livrädd mamma som själv pruttar runt i 40 på vägarna. Så möter ni en liten röd volvo som ligger i 40 på södra gotland så är det ingen tant - utan bara min fega, söta mamma.

Nu ska vi tydligen iväg.
Hoppas du har UNDERBART i skolan med din grupp helen ;) själv har jag lov, hosthost. btw, hör av dig sen.

PUSS♥


JAG VILL HA EN ROLIG KROGENKVÄLL SNART IGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0