Onsdag kväll och dags att krypa i säng.

Sovmorgon är härligt mitt i veckan, me likelikelike! men skoldagen var jobbig ändå och jag kom inte hem till en uttråkad Andree förren kl 4a. Då gjorde vi inget alls, kollade klart en film han kollade på, lagade mat, busade och brottades. Jag ÄLSKAR att reta han, för han blir så jävla pinnig. HIHI.

Nu har jag pluggat massor idag med till provet jag har imorgon, så nu jävlar ska de gå vägen. Sista NK provet i hela mitt liv. bara en inlämning kvar, sen ALDRIG MER. fy blä usch äckel.

Nu är det dags att fixa lite här i rummet innan jag kryper till sängs. Helen jävla slapphögen sover redan. Jag ska nog inte hoppa på henne, för hon kan bli sur på rikitgt. eller säger med sin SERIÖSA röst: rör mig inte, lägg av. sluta. ge dig... Man blir ju lite rädd, hon är lite läskig för er som inte visste det.

Nej jag suger på att skriva klokt och intressant, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0