Nu: Sängen!

Dags att hoppa i säng, men tänkte skriva lite först.

OS OS OS OS, finns det något annat i allas tankar just nu? Eller jo jag vet att det finns det i en del av mina vänners, men OS är sjukt överskattat. Har tillbringat en stor del av dagen framför tvn och det är överskattat som fan. Men, en gång fick jag lite pirr i magen, det var när det blev ett silver idag. Annars är OS crap.

Vad har jag mer hunnit med idag då? Jo, gått en promenad med helen, bytit rum(nu har jag mega stor garderob, dubbelsäng och takfläkt), gjort pannkakor, lyssnat sönder en låt på spotify, tagit en lång dusch. hm, ja de var nog allt. Som sagt, tvn har regerat idag.

Imorgon väntar skolan, plugg och träning!
Puss på er.


saknar dig plutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0