Lördag

Usch, fy och blä vad det gungade på båten igår! Försökte sova, nej det gick inte. Inte kunde jag se på filmen som visades heller, nej det gick inte. Men det blev bättre när pappa sen hämtade mig i Älvsjö och sen hemåt till lägenheten där vi skulle äta thaimat :) MUMS!

Idag har jag gjort två fynd, en snygg sammets tröja och en dagkräm jag hittade på apoteket. Sen bar lasset vidare til Botkyrka hallen där Endre slog balrog med 6-3! Mycket spännande och kul match att se! Hörde även på annat håll att Hansas herrar slog Visborg och är klara för kval! Woho!! Dubbelglädje.

Nu väntas en helkväll framför tvn, melodifestivalen och OS!
Och imorgon blir det en heldag i Stockholms affärer!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0