Jag vill leva i nuet, inte ångra mig sen.

Kvällen blev inte som jag tänkte. Brorsan ringde, jag gick med han till thai affären och sen gick vi hem och pratade i en timme ungefär om allt och inget. Mest djupa saker, saker som betyder. Så som det brukar bli med honom. Så då är allt som vanligt.

Pluggade även en del ikväll, ska plygga mer nu när jag stängt av datan.
Såg även en film med Johanna, den avr sådär - 500 days of Summer hette den.

Nu ska jag krypa ner i sängen med min underbara stora tröja med Marilyn Monroe och plugga lite till på provet imorgon. När jag tänker efter har jag sjukt mycket saker med Marylin Monroe på: En "Pyjamas", en tändare, en klocka, en tavla, kalender från 2009, kalender 2010, en vanlig tröja och en registreringplåt(prydnad på väggen). Och jag planerar på att köpa ännu en tröja i sthlm i helgen. HON ÄR JU SÅ GALET SNYGG!



så här ser klockan ut som pryder min vägg!



Och detta är motivet jag har på min "Pyjamas". Är hon inte äckligt snygg? JOTACK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0