Hold your head up high - Nomy

Sitter i skolan, på turismlektionen. Vi letar resor, och jag längtar! Hoppas vi kommer iväg till något kul ställe! Det var först bara inom Norden vi fick åka, men nu snackas det om Prag och Venedig och allt möjligt! Hoppas iallafall att vi kommer iväg till något kul ställe där man får uppleva lite, ha lie kul och så. Tror det blir bra vart vi än åker!

Ska snart äta lunch, grymt hungrig. Sen efter skolan blir det plugpluggplugg och sen innebandyträning! Imorgon är jag ledig, men ska bogsera hem den svarta bilen till burgsvik som nu har stått på Gråbo i cirka 2 månader, HAHA. Sen blir det mys hemma i Burgsvik imorgon och troligtvis tillbaka till Visby imorgon kväll för religonsprov på tosdag morgon. Orkar inte med bussen i 1,5 timmar på morgonen och sen direkt till skolan och skriva prov. Sover hellre ut i Visby.

Min syster är vikarie som gympalärare på Säve hela veckan, det är lite småknasigt att hon gick i skolan för typ ett och et halvt år sen och nu är hon vikarie! :S Men kul! Såå invätnar på hennes sms om hon ska äta med mig eller inte, har hon inte svarat snart så äter jag iaf, annars får jag inte lunch försen halv ett. Då kommer in mage kurra sönder.

Nu har ja nog blarrat klart, Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0