Highway man

När den här veckan är slut, kommer en tung börda vara borta från mina axlar, då är projektarbetet genomfört! Då är det bara efter arbete, men det är inget att man måste ringa, ha press på sig, boka grejer, ha möten och allt vad detta har inneburit! Jag kommer somna gott på fredag kvällen, hoppas jag om allt går bra vill säga. Men det tror jag nog.

Veckan efter det har jag ett prov, sen är det lov! ska bli UNDERBART! sen är det bara fyra veckor, sen lov igen, sen är det drygt åtta veckor, sen STUDENTEN! Jag kan inte fatta det? Helt sjukt? Vad ska man göra sen efter sommaren? Helt ärligt så tänker jag inte tänka på det nu, ska ta igenom mig skolan och allt vad det innebär med roligheter; Åre, student m.m och SEN EFTER DET ska jag jobba gärnet i sommar, sen komma på et sätt att samla pengar på höstkanten, sen RESA! :) det är mina planer, men man vet ju inte om det kommer gå vägen iofs. Men det är mina planer!

Nu kom brorsan, så ska vara social.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0