Helgen.

Fredagen var kul, faktist. Kom väl ungefär 30 ungar och alla hade roligt såg de ut som. Jag dömde mest innebandy. Hålla koll på poängen i gruppslep m.m är inte riktigt min grej kan jag säga. Jag är en liten virrhöna :) Men när kvällen tog slut hämtad helen mig för att åka mot lye, där vi slocknade framför en film.
I lördags var jag i princip uppe med tuppen för att åka till slite för att spela b-lags match. förlust, jävla skit match. Inge kul alls, vallstena bara slog, slog och slog och viftade, sparkad framför mål och hoppades på att den skulle gå in, och se på fan det gjorde den. Sen släppte Mallan av mig på rävhagen där helen skulle tävla. tre klasser.. Jag kom till rävhagen typ kl 1.. var hemma i lye och skulle börja laga mat runt halv 10.. mina fötter var stelfrusna :( Även denna kväll slocknade helen framför en film.

Dagen i ära har vart suuuuperduuuper! Vi slog Follingbo med 10-3, så vi säkrade 2:a platsen i serien och det var sjukt härligt!! den satt som en smäck! Nu är jag något slutkörd, men ska pallra mig mot hemse för att tilbringa kvällen med Andree. Sova där, sen upp till tandläkaren imorgon. BLÄ.

Nu ska jag börja dra mig mot hemse, blir llite spotify först.
Puss.

Kommentarer
Postat av: sofie

Gud vad glad jag blev att ni vann!!! superduper bra!

2010-02-28 @ 16:24:16
URL: http://baros.devote.se
Postat av: helen

1. I fredags slocknade vi inte direkt.

2. I lördags tog jag bara en powernap.

3. I lördags var det faktiskt du som somnade först.

4. gnäll lite mer på dina fötter, jag gick runt i ridstövlar hela dagen.

5. Vi hade världens värme på i bilen på fötterna o då va de du som gnällde att de va för varmt, så stelfrusna.. hrm..

6. JAG TYCKER DET ÄR TOMT I MITT RUM UTAN DIT DITT PUCKO.

2010-02-28 @ 17:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0