Helgen som varit!

HÄRLIG VINST I LÖRDAGS BRUDAR! :) 7-0 satt som en smäck och det var en jätte kul match att spela, när allt som vi vill funkar som vi vill att det ska göra så är det så sjukt kul, taggande, fantastiskt och helt underbart!! Sen efter matchen åkte jag hem till mina små gullungar! Mina kusiner! Vi sjöng singstar och åt tacos och lite, sen visade Nathalie som precis fyllt 7 år en skit bra låt på spotify, iofs är det lilla melodifestivalen.. MEN SJUKT BRA! :) Myskvällen fortsatte med pappa hemma vid honom med pepsi, godis och en braskammin! Jag har världens bästa pappa! Hade tänkt att gå hem och sova efter det, men icke. Fyllechaffis till HD och några till, upp på hemse, vara där i cirka 1,5 timmar och sen hem igen så jag begav mig till en full Andree och en rolig Rasmus. Vi gjorde inget, såg tv och pratade. Sen gich jag hem i snön i hopp om att få sova, men nej halv 5 fick jag ett roligt sms, eller roligt och roligt, mest synd om han! Men som tur var ordnade det sig! men det var ganska kul att läsa smset om man säger så! Sen sov jag äntligen, men väcktes dock först av samtal ett, men somnade om, sen samtal två som var från helen så kunde jag inte somna om, för då skulle jag promt ta bussen som gick en halvtimme senare..

Så nu sitter jag på gråbo, vi har ätit Tacos, helen är bakis och nu ska vi bada badkar med massa skum&ljus&spotify!

Längtar tills nästa helg då jag ska upp till pappa i stockholm och mysa med han och syster, se Balrog-Endra och shoppa massor! Puss på det!!

Nu: BADET& MR.H!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0