Friluftsdag imorgon

Allt rullar bara på i det vanliga tempot, inget händer. Förändring, nu tack? Jag vet att man inte ska klaga, för när jag tänker efter har jag det ganska bra. Sista året i skolan nu, sen har jag gått ut med bra utbildning och bra betyg, har UNDERBARA vänner, ett fantastikt lag och världens bästa familj. Men det är så mycket man vill, men inte har tid att göra. Tiden bara rinner iväg, men ändå får man inget gjort, utan står bara och trampar på samma ställe. JAG VILL veta hur framtiden ska se ut, vad jag ska göra i höst t.ex? Men jag bara låter tiden rinna, och glömmer bort att man kan njuta och ta vara på vägen dit. Jag behöver något uppiggande som sparkar mig i röven helt enkelt.

Slutblurrat om tankar och annat allmänt crap. Träningen idag var rolig, och jag kvicknade till efter en vecka i koma. Så nu är jag taggad till friluftsdagen imorgon?? NÄÄÄ med stora bokstäver. Men det blir väl vad man gör det till. Sen imorgon efter de blir det nog plugg och sen leka med Mr H.

En jättepositiv sak är att vi ska resa med klassen om några veckor!! Dock fick vi bara resa inom Norden, så det blir nog antagligen en Skidresa till Åre eller en tripp till Norge eller liknande. MEN, hallå JAG LÄNGTAR! Vi ska planera mer på Tisdag, så får se då vart resan blir någonstans. Äntligen ska vi resa, och det kommer bli en bra avslutningen med klassen hoppas och tror jag på.

Nu ska jag sova, och njuta av sovmorgonen imorgon, som lär behövad eftersom det är friluftsdag i den här jävla kylan. Puss&Godnatt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0