Dags för träning!

Sitter här och väntar på att Mallan ska komma och hämta upp mig så ska vi ut och träna innebandy i havdhem. Vi ska köra träningsmatch, men vet dock inte mot vem.

Sov hos helen igår, där var även j&g. Vi lagade tacos, köpte film på hemmakväll och hade en slappdag. jag hade en rejäl slappdag eftersom vi friluftsdag blev inställd, så var hel-ledig. men jag gjorde faktiskt min naturkunskapsläxa, bra pluggcamilla!

Grattis till min fina vän Lorentina som fyller 19 år idag! Imorgon ska jag och tjejerna i klassen hem till henne på middag och singstar kväll. Kommer bli hur mysigt som helst. Pappa hämtar upp mig där sen på natten när han kommer med båten så ska vi vidare hem till Burgsvik!

Nu måste jag lägga på ett kol, Mallan är nog här snart! Pusspuss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0