Burgsvik, äntligen.

Träningen gick bra. Dock ska jag spela två matcher i helgen. Hejdå krogen!!! :/ På fredag ska jag vara med som ledare i en cup i havdhem, det lär bli ganska sent. Sen hem för att sova eftersom jag ska upp och spela match i SLITE? :(:(:( på lördag. Snark. Är typ hemma i burgsvik igen typ kl 4a. Ingen utgång eftersom jag ska spela match igen på hemse på söndag. På söndag kommer jag vara helt slutkörd. fast jag är iofs helt slutkörd nu med, så vad spelar det för roll. Jag har faktiskt vart duktig den här veckan med pluggandet, pluggade även en timme efter skolan idag med. Så nu kan jag ha sportlov med gott samvete! Ska bara göra en intervju på lovet, annars inge plugg alls! För det orkar jag helt enkelt inte! Får dock mkt när jag kommer tillbaka, men skit samma! NU SKA JAG HA EN LEDIG VECKA, FAN VA SKÖNT!!

Föresten, vet ni? Jag fick min studentmössa i veckan och jag är superlycklig, snartsnartsnartsnart :) :) :) :) !!!!!

Dags att sova, orkar inte sitta uppe och uggla.
Puss på nästippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0