ÅRE IT IS!

Resan ska bokas i veckan, vi ska till Åre! Det blir från en sön-fre i mitten va mars, så det är lixom snart! så jävla kul ska det bli! :)

Måste ju dra lite vad jag köpte i sthlm, på söndagen blev det en tröja med nitar på axlarna, ett par leggings med knapp-detaljer på sidan, en lila lång tröja, en marilyn monroe tröja, ett armband och lite sånt smått! Supernöjd, men ville ha en as fin guld klocka som en bitch tog före mig, hon ba trängde sig och sa till expediten att den ville hon ha, så var det den sista? kärring. sen fick jag ju med mig en ansiktskräm och en sammetströja med mig hem också, fast de köpte jag på lördagen.

Skoldagen har gått fort och vi körde spinning på gympan på form fitness, min fot måstevila snart på riktigt :( helt blå fortfarande, men jag kaninte hålla mig så ska träna innebandy ikväll ändå, fast inte springa runt utan bara skjuta.

Inget mer att skriva, förutom att en händig grabb får massa pluspoäng av mig idag!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0