Torsdag

har haft två sköna dagar i Visby & båda dagarna har inkluderat räksmörgåsen på ringduvan med en kopp oboy. HUR GOTT? jävligt gott. Sen har man hunnit med att skjutsa farmor till flyget, vart med Emma, hängt med helen och tove, shoppat en del och gått runt med allt för mycket kläder. Det är det jobbigaste med vintern, alla dessa kläder. Orkar inte ens pröva kläder typ. Fast det är ju en bra sak det med i eftertanke. Men kom hem med ett pannband, en tjocktröja, en GRYMT snygg grön tröja och en mascara och lite mer krafs.
Har hängt lite hemma vid Kim idag också och smidit planer. Vi har nu full bil till SRF, om alla är på i slutändan! :) Det skulle va sjukt kul, då ska jag fan ta igen allt sovande det blev där sist då jag låg däckad i tältet hela tiden pga. att jag var sjuk som ett helvete. Så jag behöver en chans till, tack.
Mer då? Andree kommer snart ur dushen, då ska vi se film, äta wiineersbreeeds (chokladbollar), se film och sen slockna! sovmorgon imorgon sitter som en smäck.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0