ge mig måndag

Nu har lucia tiderna lugnat ned sig och jag är åter tillbaka i hederliga, underbara Burgsvik. Sista uppträdandet var den 20 i Domkyrkan, då vi uppträde som grupp - utan lucia kläder. Vi sjöng då för att samla in pengar för hemlösa med många andra artister. 130.000 fick vi ihop allihopa till de hemlösa :) det var mkt fint, och alla artister var så duktiga! Men som sagt, nu är jag tillbaka hemma, och jobbar min sista dag på Folkeryds imorgon. Sen är det nyårsafton på fredag, mys med lucia tjejerna på lördag och på söndag är det packapacka och vara nervös-dag. sover vid Andree på söndag då vår skjuts går från hemse till flyget, och då kommer helen och umgås med oss också! :) Tror jag ska dygna, för ska typ upp vid 3-4 på måndagmorgon, flyget går 06.40!
Vad har hänt sen sist då?
SJUKT KUL fest på terra nova?? som Therese ordnade, åkt pulka efter bil med andree som chafför, hjälp! det gick bara 40 dock, men det var läskigt, en konstig julafton, en peeerfect utgång på hp5 på juldagen, har träffat lille sofie budin efter hennes england resa, många dagar i visby, planerat en nyårsfest som sen blev inställd, & vart mkt med Andree.  
Ska snart iväg till Tessan för den sista planeringen, sista kuren av det äckliga drick-vaccinet mot tarminfektioner, planera all packning.
Måndag morgon börjar vår resa. visby-arlanda via flyg, arlanda-moskva via flyg, moskva-peking via transibiriska järnvägen i 6 dygn. Sen är det jag, therese och ASIEN!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0