Feels like home - Edwina Hayes

Känslan av att sjunga till folk som gråter av glädje, har nog inte upplevt något större än det. Många gamlingar grät och så, men du lilla tanten.. Dig kommer jag inte glömma. Du var den sötaste i världen, och att se hur glad du blev - det är nog det största jag upplevt i mitt liv. Ni som läser försår nog inte riktigt, men det gör inget, för jag kommer ha känslan med mig hela livet.
& ni tjejer. Sara Olsson, Therese Lyander, Rebecca Kolmodin, Sofie Pettersson, Ellen Gustafsson och Olivia Albers. Ni är så sjukt härliga. Hur man kan komma varandra så nära på bara en månad det är galet sjukt. Vi har upplevt så mycket.. Gamla och sjuka som gråter och skrattar, hejhejhejhej tanten, dementa söta människor som säger och gör skrattiga saker, HEJ (Ellen), "Roolf, jag är bajsnödig", "Nu kör vi tjejer, eller vad tycker du??" "Vem sjunger du till egentligen? TITT PÅ MI", alla sjuka bilder jag har på min kamera, Rebeccas röst som jag har 57923 inspelningar med, en egen version av tänd ett ljus som handlar om barnförbjudna saker, en sjukt kul 40-års fest där vi dansade hela natten, FUB - julfest som slår ALLT i skrattväg och bra-känsla, och sen MKTMKT mer. & allt fint vi vart med om? Kan inte ens fatta det. Domkyrkan, den söta tanten i sin sjuksäng, saras söta gråtattack. Jaa jag kan fortsätta hela dagen. Allt jag vill få fram är iaf att ni kommer alltid betyda mkt för mig, och det här är det största jag vart med om. & jag har växt som person något så enormt. Både på sångsidan och på min personlighet och självkänsla. Puss på er tjejer, ni kommer alltid finnas i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Amanda Wiberg

Du har varit så otroligt duktig Camilla! Jag är så himla stolt över dig, och vi är ju bara gamla innebandykompisar. Jag & Annie tänkte ju skicka in dig redan förra året;) hihi. Ha så kul på din resa nu. & God jul lilla gumman! :)

2010-12-18 @ 20:59:34
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-19 @ 10:20:53
URL: http://www.grinders.se/
Postat av: Camilla

Åh Amanda lilla hjärtegullet! DU ÄR FIN <3

2010-12-21 @ 17:19:25
URL: http://snibboen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0