Slinkin´ low

Nu har jobbet slutat, och jag är fri. Eller fri och fri, är ledig fram till fredag! Då blir det jobb på fiket hela helgen, ska jobab där även nästa helg. Det ska faktiskt bli skönt, för det är lite halvt tråkigt att sitta hemma om dagarna.. Idag hade jag iaf sällskap av Johanna! Vi spelade betapet, såg O.C, lyssnade på musik och jag klippte gräset efter gnäll från mamma. Kvällen har spenderats på gymmet med Tessan, vilket vi nu bestämt ska bli en vana! Simma&gymma några gånger i veckan, tror de kommer bli hur bra som helst.

Ikväll ska jag nog till Elin.L som åker hem till sthlm igen imorgon. Hörde ryktas om lite vin kväll, så ska väl ta med några bira och joina dem där borta tror jag! Imorgon blir det Kneippyn och vattenland med Johanna. Ska bli sjukt kul, har typ inte varit där på.. 6 år? Bodde Pippi på Gotland? Björn, ibland börjar man undra! ;)


Lyssnar på Björnstammen och saknar C&M :/  vafan come back till ön!

Tänker på Dig idag R ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0