Hide And seek

Nu är jag igång med jobbandet igen, första dagen på denna hösten var igår. På kvällen åkte jag till hemse för att umgås lite med Andree&Marcus. Vi spelade giutarhero och allmänt slöade. Åkte hem runt halv ett, då dom drog vidare på annat håll efter några bärs i magen. Vaknade typ halv tolv idag, riktigt skönt. Ikväll vill jag på krogen, men jag jobbar och det suger. MEN får tänka framåt, när alla sitter hemma i vinter mörkret liger jag på stranden. inte bara en vecka, inte två veckor. UTAN CIRKA TRE MÅNADER! Elller vi stannar tills pengarna tar slut, men vi har planerat lite, och de kommer räcka typ i tre månader. men vem vet, vi kanske skaffar småjobb, eller snålar som fan på boendet och bara solar, festar och så och inte är på hotellet. Clara sa att de är jättelätt att få jobb som inkastare när man är svensk, alltså typ stå utanför krogar och försöka få in folk på klubben. Det löser sig, det enda jag vet är att det kommer bli så jävla   u n d e r b a r t . 

Lyssnar på världens bästa låt för tillfället. Hide And Seek - Imogen Heap.
Nu ska jag ut på en springrunda, sen blir det jobb kl fyra!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0