från och med du.

GRATTIS BÄSTA VÄN 19 ÅR ♥

 

Även fast sommaren snart är jag typ lycklig över det. Har mycket att se fram emot faktiskt. På lördag flyttar jag in i mitt hus med mamma igen. Det har varit uthyrt under sommaren men nu äntligen flyttar jag hem till mamma igen. Det har varit underbart mysigt att bo vid pappa i sommar, men ska bli skönt att flytta in alla grejer i rummet igen, och att få träffa mamma varje dag. Jag är en liten mammagris. Alla säger att det ska bli så jävla skönt at flyttta hemifrån nu när studenten är tagen, men jag tycker det ska bli skönt att få flytta hem! Jag har bott hemifrån i tre år nu. Tre år utan lagad mat som står på bordet varje kväll. Så jag är lite små-happy inför hösten :) Hösten kommer också innehålla jobb, planering med johanna och mycket tid med familjen&kompisar. För dra på trissor.. Efter nyår sticker jag och johanna till Asien i tre jävla månader!! Det ska bli helt fucking jävla underbart! Det är min lilla morot när man vet att man måste spara varenda penning från att ha slitit häcken av sig i sommar. Det är det värt, miljoner gånger om.

Sen sist har det hänt endel.. Nakenbadet på hamnen med Emma&johanna, en riktigt lyckad tisdagkväll på fiket, PUMPOLAGET, middag på Joda, JOHANNA&ALEX HAR KOMMIT HEM FRÅN UKRAINA :), en lite mindre kul kväll på pigan, skjutsa på en annans spyande mamma;), fått ett jävligt "bra att ha nummer" och haft sin första soldag på jävligt länge.

Nu O.C och imorgon blir det jobb. På kvällen vet jag inte ännu, ibland händer det inget på gotland, och imorgon händer allt på samma gång: Nostalgi afton i Garda, Mistake på Fidepuben, Kubb-vm i Rone & PistOff på Bruna dörren. Vafan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0