Du sålde våra hjärtan.

Du sålde mitt hjärta och realisation. Du sålde min stolthet på närmaste aktion. Du sålde min värdighet och min innersta hemlighet. Av allt det jag gav har du ingenting kvar. Jag ger vad jag har, men du ger ingenting tillbaks. Jag lämnar dig här, jag måste gå nu. Ja, jag lämnar dig här för jag vill aldrig, aldrig, aldrig bli som du. för du sålde ditt hjärta, du sålde din själ så inte känner du smärta när jag tar mitt farväl. Inget smärtar en hjärtlös man, säg vad en man utan hjärta inte kan. Av allt det jag gav har du ingenting kvar, jag ger vad jag har men du ger ingenting tillbaks. Så jag lämnar dig här, jag måste gå nu. Ja, jag lämnar dig här för jag vill aldrig, aldrig, aldrig bli som du. Du sålde mitt hjärta och allt som var vårt, jag undrar än hur du kunde. Du sa: det var inte svårt. Nej inget smärtar en hjärtlös man, säg vad en man utan hjärta inte kan. Av allt det jag gav har du ingenting kvar. Jag ger vad jag har, men du ger ingenting tillbaks. Så jag lämnar dig här, jag måste gå nu. Ja, jag lämnar dig här för jag vill aldrig, aldrig, aldrig bli som du. D U   S Å L D E   V Å R A   H J Ä R T A N

Den låten passar in så äckligt jävla perfekt, och den går på repeat 24/7.

Har varit på roadtrip med Björn och Johanna, of lord va kul vi hade! det var riktigt kul, välbehövligt, mysigt och totalt underbart. Fårö var lite större än jag trodde att de skulle vara, men fan det är ju pinsamt att säga att man är ifrån Gotland men att man inte varit på Förö. Men nu behöver jag inte skämmas mer :)
Efter hemkomsten blev det gym och filmmys med J&H. Igår blev det hemse och lekstund med Andree. Vi lagade Tacos, sen drog vi till Ronehamn och hade trevligt med Bäckman. Som sock skrämde upp oss när vi skulle hem. Han sa att vi skulle kolla i backspegeln för man ser alltid ansikten, så hade vi pratat skräck i två timmar innan också. Jag och Andree speglade bort alla speglar i bilen och körde 50000 km i timmen hem, sprang upp för trappen och berättade allt för Marcus. Jag vet vi är fjantiga. Andree däckade och jag fick fotmassage av Marcus i en timme! :) Idag var det jobb, slöt nu kl 01.. Imorgon börjar jag 12, så nu bllir det sängen. Snibboen ligger bredvid, myyyys.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0