Why Do I - Joe Purdy.

Vaknade för en stund sen, fick frukost på sängen av Elin. Vaniljyoughurt med varma hallon :) Nu ha hon åkt hem, och kvar är jag. Ska snart hoppa in i duschen, sen fräscha till mig lite för snart kommer Pappa&Boel och så ska vi äta lite någonstans på stan sen ska vi bänka oss i södervärnshallen för att se Endres andra semifinal!

Igår var gjorde jag och Elin inte ett pink typ. Vi pratade, köpte Pucko på statoil, spelade alfabet, lurade folk(elins dåliga skämt ni vet) och bara myste. Somnade ganska tidigt, men det hindrade inte mig från att ta en lång sovmorgon.

Tror att det blir landet ikväll, får se.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är joe purdy?

2010-04-02 @ 17:05:46
Postat av: Camilla

jaa, om du inte listat ut det ännu så vet jag inte... Men för att försäkra dig så är det en artist :)

2010-04-03 @ 16:09:54
URL: http://snibboen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0