Whiskey and Fish - Joe Purdy.

Det var skönt med sovmorgon imorse vill jag lova! Skoldagen sa svisch sen åkte jag och Emma till en tygaffär och kollade baltyger. Har nog bestämt mig vilket tyg jag vill ha! Men säger inte :) Men det var jättefint, och det finns pärlor i samma färg och ett tyg som man kan ha över, så som jag vill ha min modell. Ska kolla i tygaffären precis innanför söderport, såg att det fanns ett fint i skyltfönstret som såg ungefär ut som de i den andra tygaffären fast lite "glansigare". den var inte öppen, så jag och Emma åkte ner till glassbaren och myste i solen med årets första kulglass! MUMMA :)

Kvällen ska spenderas med Elin i visby, vet inte vad vi hittar på! Hoppas på ett litet besök kanske:) annars vet vi inte. Haha, fick just världens dåligaste sms av Elin: Där fick jag dig! APRILAPRIL DIN DUMMA SILL. Hon skulle lura mig att det var någon annan, men de står ju hennes nr? Blondin :) men jag gilla di ändåååå!!!!


Pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0