valborg - grattis mamma!

Treafesten var riktigt rolig igår, och sängpicknicken var supermysig med mina söta tjejer! Vaknade imorse och åt upp allt gott som vsrt kvar med emma, typ hallon och melon! MUMS

Nu sitter jag i hogrän och väntar på att Emma ska bli klar så vi kan bege oss till levide och helen för att fira valborg! Vi tänkte fira den i Rone hemma vif felicia och company, det blir nog riktigt bra! Man vet aldrig vart man hamnar när kvällen är slut, men det visar sig. Hoppas på en bra parteeeey night.

Imorgon ska jag prova min balklänning för första gången, JAG LÄNGTAR!!!! :) Ska bli underbart, hoppas denblir som jag har tänkt mig.




Grattis mamma. Du vet att jag älskar dig, vad som än händer.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0