Torsdag.

Har nu slutat för veckan och ikväll vankas det trea fest och det passar så jävla perfekt nu när man är ledig imorgon! Som förfest kör jag och mina kära tjejer från klassen sängpicknick i min stora dubbelsäng. Vi har köpt kex, fingers, melon, choklad, glass och hallon&jordgubbar och sånt smått och gott! Kommer bli en mysig förfest, och inte sådär wild som det brukar vara. Vill spara mig lite eftersom de ska festas imorgon också!
Dagen har varit fullsmäckad, har vart i skolan hela dagen, vart på gråbo för att hämta grejer, vart och solat och tagit en lång dusch! Det känns superbra, och nu är jag helt klart taggad till fest.
Jag ska sminka mig nu tror jag, laga ihop lite käk och sen invänta mina tjejer.
Puss, ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0