Take my blanket and go - Joe Purdy.

Dagarna rusar förbi. Skoldagarna går så förbannat snabbt, kan ju vara för att man pluggar röven av sig varje dag. Man pluggar som en idiot och ändå blir aldrig något klart? Har massor jag ska hinna med att göra idag, men vem orkar göra allt direkt efter en lång skoldag? Nä just det. Så man pluggar in på nätterna ist, och de är ju bra. Eller inte. FAN VAD JAG VILL HA STUDENTEN!

Igår kväll drak vi lite här hemma, blev inte så värst sent men det var mys. Koppla av och tänka på annat är verkligen något som jag borde göra oftare i såna här tider.
Imorgon kommer mamma in till stan. Jag fyller ju år på måndag, så ska önska mig lite på stan. Sen ska vi köpa tyg och allt som behövs till balen. Så lär bli en lång dag imorgon också.



Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0