Suitcase - Joe Purdy.

Oj, spännande match igår kan jag lova! Men 9:14 in i sudden avgör Endre och vinner med 8-7! Riktigt rolig match. Efter matchen åkte jag hem till burgsvik, i princip för att vända för att bege mig till ronehamn på fest. Inte mycket folk man kände till, men en del iaf. Efter att ha suttit i en bil på hemse och inte kommit på någonstans att åka så bar det mot stånga och sängen. Åkte hem runt elva idag för att äta påskmiddag med syrran, pappa och boel på Majstregården. Det var mycket mysigt!

Nu sitter jag här, ska börja ta tag i mitt rum och påskstäda lite.. Katthår överallt! snibboen&ziggy fäller ju som dårar båda två! Sen ska jag snart leta påskägg i trädgården också, blir aldrig för gammal för de! :) Lägga in Årebilderna ska jag också göra! ser ut att bli en slapp-härlig eftermiddag. 

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0