SAKNAR MINA TJEJER FRÅN MOTALA&TRANÅS.

Moa&Sara, jag saknar er och våra sommarkvällar. Kvällarna i husvagnen, midsommar, alla kvällar på stranden, vår utflykt till raukarna, våra skratt, våra jobbdagar, våra festkvällar & jag saknar våra galna, crazy ideér. MISS YOU GUYS ♥

har pluggat hela kvällen och börjar bli lite trött nu. Imorgon fyller jag 19 år. Vart har dom åren tagit vägen? Pratade med pappa i bilen på väg till 60-års festen och jag sa då att "det var ju inte så länge sen farmor fyllde 60, jag kommer precis ihåg den kvällen" Men va fan... det är 9 år sen! 9 ÅR! Poff, så förvandlades jag från 10 bast till 19.
& sen vill jag tillägga att om ett år är jag inte längre tonåring. Då blir jag 20, vuxen. Creepy.

Puss. nu ska jag plugga lite till sen krypa ner i min stora dubbelsäng, me like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0