Räknar ner.

22 dagar kvar till Mösspåtagningen, 26 dagar kvar till Balen och 37 dagar kvar till Studenten. Fattar ni eller? GALET.
Ligger här i mitt rum, med fläkten på högvarv och bara kopplar av. Det mesta i skolan är nu gjort, projektarbetes redovisningen är avklarad, min sista stora uppsats är inlämnad och jag fick högsta betyg på den. Nu börjar alla bitar falla på plats, och jag kan snart börja njuta av tillvaron och koppla av och bara tänka glada tankar på allt som kommer hända nu den närmaste månaden. Jag har bara talet kvar som ska skrivas i skolan, och sen lite småuppgifter. & en muntlig redovisning på religionen. Men jag tar det som det kommer, och jag orkar inte stressa mer. Nu vill jag ta det lugnt, jag orkar inte alltid tänka på skolan, jag vill kunna göra andra saker. Ikväll kommer syster min och vi ska förhandla om lite kläder inför valborg, sen ska jag åka hem till Helen och bara mysa. Imorgon har jag sovmorgon, och det ska utnyttjas till max.
Puss, här kommer lite bilder som gör mig glad ändå ut i tårna.


Kommentarer
Postat av: sofie

haha bilder när du är i vattner ser det ut att vara kallt! :P

2010-04-28 @ 10:50:49
URL: http://baros.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0