Puss&godnatt på er.

Just hemkommen från Visby och världens mest spännande innebandy match som Endre tog hem efetr sudden med 6-5!! Fy fan va bra alltså! Hawaii innebandy? slängdig i väggen säger jag!

Pust, nu har jag varvat ner och ska snart gå och lägga mig. Igår var jag med emma och rasmus, vi gjort i princip inte ett pink. Åt kladdkaka och jag och rasmus har nu anmält oss till balen! :) Imorgon ska jag även till min sömmerska som ska sy min balklänning, så nu jävlar är de nära! Iaf, så somnade jag och emma gott till svenssonsvensson (yees, mitt VLC funkar igen). Idag vaknade vi runt 11 och emma drg sig hemåt och jag och brorsan åkte till stan tidigt. Mötte även upp slemma igen på stan. Jag hittade ett par ljusa jeansshorts och en snygg kort vit tröja på MQ. Sen köpte jag även en "strandtröja" på HM. så nöjd med dagens shopping, men de sved i plånboken dock.
Brorsan och jag avnjöt även en härlig middag på thaithai, som vanligt innan vi ser Endre :)

Puss, nu ska jag sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0