plugg - söndag.

I fredags hade jag det jättemysigt! Super kul att umgås med er tjejer. Lite tjejer man inte umgås med så mkt, så det var kul att spendera en fredag kväll med er. härliga brudar ♥ Vi såg talang, grillade, SKRATTADE och spelade med andra ord.
Lördagen var full rulle hela dagen lång. Fönsterputsning&grillning med laget, och sen såg vi damernas innebandy final på tv. Iväg hem för att duscha och sen iväg till Majstregården på 60-årskalas. Det var trevligt, drack några glas vin och dansade lite. Blev en rätt tidig kväll, och jag somnade gott i min underbara säng i burgsvik.
Nu är det söndag och jag är åter igen i lägenheten i stan. Jag har haft en underbar helg, och nu är det dags att återgå till verkligheten. Jag har aerobics redovisningen imorgon, och ett Italienska prov. Härlig 19-års dag? Nej men de blir mys på kvällen imorgon iaf med mina tjejer.

Puss, nu blir det plugg för hela slanten.


HAHA, hur klädde man sig när man var mindre? JAG VILL VARA BRUN NU TACKTACK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0