Piss väder.

Vart tog våren och den fina solnedgången vägen? Nej fy fan för det här vädret, ge mig sommar! Men ska ta en promenad sen i vilket fall som helst, orkar inte sitta här längre och plugga för det tar kål på mig. Jävla handboken som man bara vill få klar. Kommer aldrig kunna göra den klar, för jag kan inte ens Indesign som man ska arbeta i, jävligt kul.
Imorgon kommer mamma in till stan och då sak jag få massa presenter :) sen ska jag hemm till Burgsvik och leka med Andree, för jag är faktiskt ledig på fredag! Myyyys. sen kommer släkten på fredag kväll och firar mig, hoppas helen kan komma ut också! Lördag blir det fest&utgång för leile Elin fyller ju faktiskt 18 år på söndag! Så lördag blir det PARTEY i vår lägenhet! Kul med lite nytt folk blandart med gammalt! :)
Puss, nu ska jag fortsätta med handboken ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0