Paris in the morning - Joe Purdy.

Städningen blev jag klar med igår, påskägget hittade jag efter cirka 30 sekunder och nu ligger även Åre bilderna på Facebook! Efter att eftermiddagen löd mot sitt slut tog jag mitt raggaråk och körde till Levide för att spendera kvällen med Helen. Vad gjorde vi då? Inte mkt, S-L-A-P-P-A-D-E!
Efter att ha vaknat upp i Levide av en morgonmänniska så begav vi oss ut för att finåka denna underbara söndag. Det blev klinte, sandhamn och djupvik. Snacka om att man känner sig som en pensionär. OCH VET NI, jag säger bara rätt som det är: ska vi KÖIRE åt de hållet? Va fan kom det ifrån lixom? jag skrämms av mig själv ibland :S

Kom just hem till Burgsvik, och ska hoppa i duschen nu tänkte jag, sen är det påskmiddag vid farmor som gäller. Som alltid varje påsk :) Såå, jag ska ha på mig ngt gult? Hoppas jag hittar något gult längst in i garderoben här. I visby har jag jätte mycket gula kläder, för det är en fin färg. Men här i Burgsvik? Njaa, får se om de finns ngt klokt.

Puss, ta hand om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0