Nu måste vi dra, tjalalaalaaa.

Jag hatar fästingar, det är inte ens lockande att mysa med katterna längre. Men har myst endel med mina sugarbabies iallafall. Kan inte liksom motstå.
Jag skulle plugga idag, har jag ens öppnat böckerna? Nejra. Imorgon hinns inte plugg med, så på söndag, kul och plugga hela söndagen? Italienska provet på måndag kommer ju gå sååå bra. Nu är det inte långt kvar, man får tänka så. Jag kan inte ens fatta själv att jag ska ta studenten! Sjuka tanke! Jag vill bara stå där på vagnen, med studentmössan på sne, sjunga högt så rösten spricker och känna känslan... FRI.

Tänkte hoppa in i duschen, fixa iordning mig lite och sen göra ihop salladen jag ska ha till köttet ikväll och sen ta bilen till havdhem. & vet ni? nu kör jag ingen 340 längre. NU KÖR JAG PYZEN :)


Nu måste vi dra, jag vi ses väl nån dag, kanske livet blir bättre när man vet var man ska? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0