Nu blir de sängen och snibboen!

Ganska så härlig måndag må jag säga. Jag och mamma promenerade bort mot Johan och mina kusiner för att se Endres tv-match. Det gick inte som man hoppats, men de var kul att titta på. Hoppas det går bättre nu hemma på fredag. Väl hemma igen blev det mat och efter ett tag kom Anna-karin på besök. Vi pratade mest och gled runt med hennes superfina bil i burgsvik, ner till hamnen och lite. Efter ett tag åkte vi till Grötlingbo för att hälsa på fyra monopol tjejer. Krånglig väg? Ja fy ja, men vi skrattade iaf! ;)

Nu är jag hemma igen och Anna-karin får jag väl inte träffa tills sommarn :/ Men de är inte så långt kvar iaf! Tänkte krypa ner i sängen och mysa med snibboen som ligger och kurrar så fint.
Klockan står på 06:45, super kul att ha tid vid tandläkaren så jävla tidigt på lovet.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0