Nosa kudde.

Kvällen har varit härlig! Släkten kom hit och vi grillade, mys som tusan! Det blev ganska mycket tjej snack runt bordet, men det var trevligt :) I presenterna från släkten fick jag smink, pengar och ett Thomas Sabo armband. Mycket fint :) Av mamma fick jag en svart buister, en hudkräm från body shop och ett par svarta genomskinliga leggings med små hjärtan på! + att när jag ska till sthlm i början av maj ska jag få pengar att shoppa för! Puss mamma, tack!
Efter att släkten åkt hem så åkte jag till några burgsviks folk och kollade äcklig men ganska humoristisk skräckfilm. Efter det vågade jag inte gå hem, så andree fick skjutsa mig på moppen. & nu tänkte jag nosa kudde för ska upp ovh öva balfrisyr imorgon! Puss på er, och sov gott, för det kommer jag att göra. Garanterat :) ♥
ILY darlings, imorgon blir det röj i vår lya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0