Movin´ On - Joe Purdy.

Har precis ätit middag med familjen. Brorsan fyller 25 år, och han stod för maten. Efter som han är vegan så äter han alltså inte kött såklart, men inte heller ägg, mjölk, smör osv. Så det blev hans mat, någon slags soyagryta med ris och sallad. Det där "soyaköttet"  smakade lite som gummi, men de funkade :) Han har även med sig sin lilla kissemiss som heter Nancy. Så här är det full rulle, snibboen och ziggy är förbannad as hell. Men vi slängde ut dom, för nancy är så liten. Inte lätt när det redan bor två bonsar i huset. Men ååååh va söt hon är!

Ska jag plugga lite nu? Ska jag vara så duktig? ja jag tror faktiskt de. Min VLC player funkar fortfarande inte så kan inte se på film, och jag kan inte åka någonstans för ska se Endres Tv-match idag på tv4sport kl 15.45! Kommer bli huuuur spännande som helst! Fy ja!! Ska se den på fiket på storbild, så det gör ju inte att nerverna blir lugnare precis.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0