Mary May & Bobby - Joe Purdy.

Har inte kunnat sova inatt. Mamma har snarkat konstant och har vart inne och skrikit på henne ett antal gånger inatt. Snibboen somnade på mitt rum och började gnälla runt 4a. jag kastade ut honom och stängde dörren, han är fan hungrig jämnt och jag orkade inte gå upp och äckla mig med kattmat mitt i natten.

Mamma väckte mig kvart i tio, pigg&gla? Jo, mamma studsade runt. Hon har ju af sovit inatt, den snarkande symaskinen. Jag var allt annat än pigg, men pallarade mig upp snabbt ändå. Åkte till havdhem för att åka till Marina som ska sy min klänning. Jag förklarade hur jag ville ha de, och hon skrev ner en inköpslista som jag ska köpa i stan i veckan. Måtten är tagna också, så nu jävlar! :)

Ikväll blir det utgång!!!!


VILL TILLBAKA TILL BACKARNA OCH STUGAN I ÅRE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0