hej fräknar!

Solariet gjorde så jag fick fräknar i massor! det är gulligt till viss del, men inte så här mycket! Aja, det får jag leva med. Efter solningen var duschen mitt heaven. & nu ligger jag här i sängen och funderar på om det är värt att laga mat snart, börjar bli smått hungrig. Sen ska jag skriva ned vad jag ska säga om samerna imorgon inför klassen, och om jag hinner börja på mitt tal. Panik, talmanus ska vara inne på torsdag och jag har inte börjat. Sen har jag kommit på att min blogg dampar och vet inte att jag delar in det i stycken, allt kommer tjoff efter sig. Så det får ni leva med. Ikväll blir det Tove&Emmie, får se vad vi hittar på! Pussisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0