deg söndag.

Krogen igår var ett virrvarr så det heter duga. Mycket som hände, mycket dramatik, mycket av det goda. Idag mår jag väl som jag förtjänar. Somnade runt 5 imorse och vaknade runt halv elva. tröttjej.com

Imorgon ska jag iväg till tandläkaren igen, så ska ta värsta tidiga bussen från stan. Men de får väl gå. Måste ladda min Ipod bara så fungerar de mesta. Musik får en att må både sämre&bättre. Men de hjälper faktiskt till de mesta, och en värld utan musik är.... skit.

Skit, så skulle man kunna förklara det mesta just nu. Allt är skit. Allt är en snurrande karusell och jag kan inte hoppa av, jag kan inte stoppa det som händer. Det som håller på att hända vill jag inte ska hända, men jag kan ändå inte stoppa det. Hur mycket jag än försöker så räcker jag aldrig till.
Jag vill, vill så jävla gärna. Hur mycket jag än tänker på det, på dig, så blir jag inte klokare. Du förvirrar mig totalt. Släppa och gå vidare? Hur jävla svårt kan det vara Camilla. 



En annan sak som snurrar i mitt huvud.
Den glada, spralliga tjejen, hon är som bortblåst. DU är en stor del till varför det är så. Hur man kan lämna en kompis som man känt länge, som man umgicks med hur mycket som helst, skrattat ihop med, gjort galna resor tsm med? Du var en av mina närmaste. Du lämnade mig utan en enda förklaring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0