Burgsvik snart.

Har redan kommit hem till lägenheten efter skoldagen. Slutade halv nio efter att ha skrivit ett prov. Tror faktiskt att det gick bra! Fast nu ska man inte säga så, för då går det säkert åt pipan. Men skönt att det är borta ur tankarna nu! Så bussen går snart hem mot burgsvik, ska bli så otroligt skönt att komma hem och bara take it easy. Ikväll blir det grillningsmys i havdhem med mina bästa tjejer, my darlings.

Gårdagen var mysig den också! Skoldagen var lång och helt smockfull, men sen när jag kom hem gick jag och johanna till tygaffären precis inför söderport och köpte tyg till våra balklänningar! Åh, jag blev så nöjd, jag tror verkligen att den kommer bli jätte fin! Ska ringa sömmerskan och ge henne tyget så hon kan börja sy! HÄRLIGT!
sen gick vi he, spelade en omgång betapet och sen tände vi grillen! Hämtade andree vid bussen, grillade (aaaas gott!), sen såg jag och Andree några avsnitt av SvenssonSvensson. Sen hjälpte han mig att plugga, förhörde mig på provet :) sen var det snark och godnatt.

Helgen består av:
- grilla med tjejerna i havdhem
- fönsterputsning
- mys med laget, vi ska grilla och se dam finalen i innebandy
- 60-års fest!
- plugga italienska och aerobics
- grilla i stan med bästa tjejerna igen på söndag
- och såååklart.... mysa med snibboen
Inte dåligt vad jag ska grilla.



Min allra, allra bästa vän. Lycka till i helgen älskling<3


Jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0