Andrea - Joe Purdy.

Gårdagen var slapp som ett helvete. Åkte till Levide och helen efter tandläkarbesöket, hon hade ramlat av hästen dagen innan och gick på kryckor stackarn, men hon den envisa lilla åsnan skulle rida iaf. Så jag slocknade i soffan runt halv elva och vaknade kvart i tre?? Det tar kål på en att ha lov helt enkelt.
Kvällen spenderades i helens säng med päronsplit, påskmust och Vampire Daires. Helen somnade såklart och jag kunde inte sova för jag hostade som en dåre. Tillslut så.
Dagen har bara vart jobbig, har jobbat på brs-cupen i hemsehallen från halv 9, kom hem kvart i 6. Har vart speaker, domare och städgumma. Allt på samma gång. 

Kvällen kommer att spenderas med härliga människor med Emmie&Tove i spetsen. Blir nog nisseviken! Men mamma jobbar till 8, så jag kommer missa solnedgången för hon har ju lånat min superfina VOLVO 340 till jobbet.
Äsch, jag får "köire" snabbt så kanske jag hinner se en glimt.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0